WARSZTAT SKIEROWANY JEST DO: nauczycieli, wychowawców, pedagogów, pracowników placówek opiekuńczo-wychowawczych NA ZAJĘCIACH UCZESTNIK: ZAJĘCIA PROWADZONE SĄ METODĄ WARSZTATOWĄ. Ich celem jest rozpoznanie i nazwanie przyczyn wypalenia zawodowego wśród uczestników, sprawdzenie (indywidualnie) poziomu motywacji uczestników do pracy CZAS TRWANIA 20 godzin WARSZTAT SKIEROWANY JEST DO: nauczycieli, pedagogów, wychowawców NA ZAJĘCIACH UCZESTNIK: ZAJĘCIA PROWADZONE SĄ METODĄ WARSZTATOWĄ. Ich celem jest rozpoznanie specyfiki dobrego kontaktu z „trudnym” uczniem i wypracowanie skutecznych narzędzi służących osiąganiu założonych efektów wychowawczych. CZAS TRWANIA 20 godzin WARSZTAT SKIEROWANY JEST DO: nauczycieli, wychowawców, pedagogów, psychologów, pracowników placówek opiekuńczo-wychowawczych, pracowników socjalnych, lekarzy, pielęgniarek
NA ZAJĘCIACH UCZESTNIK: ZAJĘCIA PROWADZONE SĄ METODĄ WARSZTATOWĄ. Ich cele to poznanie przez przedstawicieli zawodów najbardziej narażonych na wypalenie zawodowe, których praca polega na sprawowaniu opieki nad innymi (profesjonalnych „pomagaczy”) mechanizmów powstawania wypalenia zawodowego; rozpoznanie własnych reakcji i zachowań związanych z pojawieniem się napięcia i wypracowanie skutecznych strategii przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu, opartych na zdobytej wiedzy i doświadczeniu. CZAS TRWANIA 20 godzin WARSZTAT SKIEROWANY JEST DO: nauczycieli, wychowawców, pedagogów, pracowników socjalnych, pracowników placówek opiekuńczo-wychowawczych
NA ZAJĘCIACH UCZESTNIK: ZAJĘCIA PROWADZONE SĄ METODĄ WARSZTATOWĄ. Ich celem jest urealnienie tego, za co uczestnik jest odpowiedzialny w pracy z uczniami/wychowankami i na co faktycznie ma wpływ poprzez rozpoznanie przez niego własnych przekonań na ten temat oraz zweryfikowanie ich w grupie ćwiczeniowej. Temu samemu celowi służy przekierowanie uwagi z zachowań ucznia/wychowanka na zachowania własne. Celem dodatkowym jest poprawienie komfortu pracy uczestników poprzez redukcję napięcia i pogłębienie umiejętności komunikacyjnych. CZAS TRWANIA 20 godzin WARSZTAT SKIEROWANY JEST DO: nauczycieli, wychowawców, pedagogów, pracowników socjalnych, pracowników placówek opiekuńczo-wychowawczych
NA ZAJĘCIACH UCZESTNIK: ZAJĘCIA PROWADZONE SĄ METODĄ WARSZTATOWĄ. Ich celem jest pogłębienie umiejętności komunikacyjnych uczestników poprzez sprawdzenie skuteczności różnych sposobów porozumiewania się, wypracowanie efektywnych strategii komunikacyjnych i przećwiczenie ich w sytuacjach postrzeganych jako trudne w kontakcie z rodzicami uczniów/wychowanków. CZAS TRWANIA 20 godzin WARSZTAT SKIEROWANY JEST DO: nauczycieli, wychowawców, pedagogów, pracowników socjalnych, pracowników placówek opiekuńczo-wychowawczych
NA ZAJĘCIACH UCZESTNIK: ZAJĘCIA PROWADZONE SĄ METODĄ WARSZTATOWĄ. Ich celem jest rozpoznanie przez uczestników własnych mocnych stron i trudnych sytuacji związanych z wystąpieniem publicznym i wypracowanie przez nich efektywnej strategii prowadzenia spotkania z rodzicami, z uwzględnieniem celowości spotkania, jasnego stawiania granic i reguł autoprezentacji. CZAS TRWANIA 20 godzin WARSZTAT SKIEROWANY JEST DO: nauczycieli, wychowawców, pracowników placówek opiekuńczo-wychowawczych, pracowników socjalnych
NA ZAJĘCIACH UCZESTNIK: ZAJĘCIA PROWADZONE SĄ METODĄ WARSZTATOWĄ. Ich celem jest rozpoznanie przez uczestników dotychczasowych strategii radzenia sobie w konfliktowych sytuacjach z uczniem/wychowankiem i wypracowanie nowych sposobów reagowania CZAS TRWANIA 20 godzin WARSZTAT SKIEROWANY JEST DO: nauczycieli, wychowawców, pracowników placówek opiekuńczo-wychowawczych, pracowników socjalnych NA ZAJĘCIACH UCZESTNIK: CZAS TRWANIA 20 godzin WARSZTAT SKIEROWANY JEST DO: osób pracujących z grupami (nauczycieli, edukatorów, trenerów, pracowników socjalnych) NA ZAJĘCIACH UCZESTNIK: ZAJĘCIA PROWADZONE SĄ METODĄ WARSZTATOWĄ. Ich celem jest pogłębienie wiedzy i umiejętności uczestników w zakresie pracy z grupą. CZAS TRWANIA 20 godzin WARSZTAT SKIEROWANY JEST DO: nauczycieli, pedagogów, wychowawców, w szczególności dla nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej. NA ZAJĘCIACH UCZESTNIK: ZAJĘCIA PROWADZONE SĄ METODĄ WARSZTATOWĄ. Ich celem jest poznanie sposobów nauki czytania możliwych do wykorzystania w trakcie pracy indywidualnej lub grupowej. CZAS TRWANIA 5 godzin WARSZTAT SKIEROWANY JEST DO: nauczycieli, pedagogów, wychowawców NA ZAJĘCIACH UCZESTNIK: ZAJĘCIA PROWADZONE SĄ METODĄ WARSZTATOWĄ. Ich celem jest poznanie specyfiki pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. CZAS TRWANIA 5 godzin WARSZTAT SKIEROWANY JEST DO: nauczycieli, pedagogów, wychowawców NA ZAJĘCIACH UCZESTNIK: ZAJĘCIA PROWADZONE SĄ METODĄ WARSZTATOWĄ. Ich celem jest poznanie zabaw i technik usprawniających deficyty rozwojowe. CZAS TRWANIA 8 godzin WARSZTAT SKIEROWANY JEST DO: nauczycieli, pedagogów, wychowawców NA ZAJĘCIACH UCZESTNIK: ZAJĘCIA PROWADZONE SĄ METODĄ WARSZTATOWĄ. Celem zajęć jest poznanie metod pozwalających na rozpoznawanie opóźnień i dysharmonii rozwojowych CZAS TRWANIA 20 godzin WARSZTAT SKIEROWANY JEST DO: nauczycieli, głównie nauczycieli języka polskiego i nauczycieli klas I- III szkoły podstawowej, pedagogów, wychowawców NA ZAJĘCIACH UCZESTNIK: ZAJĘCIA PROWADZONE SĄ METODĄ WARSZTATOWĄ. Ich celem jest poznanie metod uczących prawidłowej pisowni. CZAS TRWANIA 12 godzin WARSZTAT SKIEROWANY JEST DO: nauczycieli, pedagogów, wychowawców NA ZAJĘCIACH UCZESTNIK: ZAJĘCIA PROWADZONE SĄ METODĄ WARSZTATOWĄ. Ich celem jest przygotowanie nauczycieli do prowadzenie treningów pamięci i treningów twórczego myślenia.. CZAS TRWANIA 8 godzin WARSZTAT SKIEROWANY JEST DO: nauczycieli (od klasy IV szkoły podstawowej, gimnazjum, oraz szkół ponadgimnazjalnych), pedagogów, wychowawców NA ZAJĘCIACH UCZESTNIK: ZAJĘCIA PROWADZONE SĄ METODĄ WARSZTATOWĄ. Ich celem jest przygotowanie nauczycieli do zastosowania w praktyce szkolnej metod szybkiej nauki. CZAS TRWANIA 8 godzin WARSZTAT SKIEROWANY JEST DO: nauczycieli, pedagogów, wychowawców NA ZAJĘCIACH UCZESTNIK: ZAJĘCIA PROWADZONE SĄ METODĄ WARSZTATOWĄ. Ich celem jest opanowanie wartościowych metod komunikacji pozwalających zastosowanie w szkole języka akceptacji i porozumienia. CZAS TRWANIA 20 godzin SZKOLENIE SKIEROWANE JEST DO: nauczycieli szkół podstawowych NA ZAJĘCIACH UCZESTNIK: CZAS TRWANIA: 6 godzin SZKOLENIE SKIEROWANE JEST DO: nauczycieli, szczególnie klas I-III NA ZAJĘCIACH UCZESTNIK: CZAS TRWANIA: 12 godzin SZKOLENIE SKIEROWANE JEST DO: nauczycieli, szczególnie klas I-III NA ZAJĘCIACH UCZESTNIK: CZAS TRWANIA: 8 godzinPoniżej przedstawiono jedynie część naszej oferty, jeżeli interesują Cię inne tematy skontaktuj się z nami na info@edumach.pl
DIAGNOZA I WSPARCIE W SYTUACJI WYPALENIA ZAWODOWEGO
i wypracowanie skutecznych sposobów zapobiegania wypaleniu zawodowemu poprzez pogłębianie samoświadomości. Celem dodatkowym jest wzmocnienie uczestników w ich roli zawodowej poprzez udzielenie im wsparcia.DOBRY KONTAKT NAWET Z „TRUDNYM UCZNIEM” JEST MOŻLIWY
z elementami wsparcia i asertywnościPRZECIWDZIAŁANIE WYPALENIU ZAWODOWEMU
MÓJ WPŁYW NA UCZNIA/WYCHOWANKA, TO MÓJ WPŁYW NA SIEBIE. GRANICE ODPOWIEDZIALNOŚCI W PRACY WYCHOWAWCZEJ
JAK SKUTECZNIE I EFEKTYWNIE ROZMAWIAĆ Z RODZICAMI UCZNIÓW/WYCHOWANKÓW
UDANE SPOTKANIE Z RODZICAMI
RADZENIE SOBIE W KONFLIKTOWYCH SYTUCJACH Z UCZNIEM
RADZENIE SOBIE W KONFLIKTOWYCH SYTUACJACH Z RODZICEM UCZNIA/WYCHOWANKA
SPECYFIKA PRACY Z GRUPĄ
SPOSOBY NAUKI CZYTANIA
UCZEŃ NIEPEŁNOSPRAWNY W SZKOLE OGÓLNODOSTĘPNEJ- TWORZENIE INDYWIDUALNYCH PROGRAMÓW EDUKACYJNO- TERAPEUTYCZNYCH
TERAPIA PRZEZ ZABAWĘ I SZTUKĘ JAKO WSPOMAGANIE ROZWOJU DZIECKA
WCZESNE WYKRYWANIE OPÓŹNIEŃ I DYSHARMONII ROZWOJOWYCH
ORGANIZACJA TRENINGU ORTOGRAFICZNEGO
z opanowaniem prawidłowej pisowni (zmiękczeń, i-j, wyrazów z utratą dźwięczności, ó-u, ż-rz, ch- h, ą- on, om, ę- en, em, pisownia łączna i rozdzielna)TRENING PAMIĘCI I TWÓRCZEGO MYŚLENIA DLA UCZNIÓW
NOWOCZESNE TECHNIKI UCZENIA SIĘ
JĘZYK AKCEPTACJI I POROZUMIENIA W SZKOLE
DOSKONALENIE KOMUNIKACJI INTERPERSONALNEJ
DZIECKO Z ZABURZENIAMI PRZETWARZANIA SENSORYCZNEGO W KLASIE SZKOLNEJ
UCZEŃ Z DYSGRAFIĄ (TERAPIA RĘKI)