WARSZTAT SKIEROWANY JEST DO: nauczycieli, wychowawców, pedagogów, pracowników socjalnych, pracowników placówek opiekuńczo-wychowawczych
NA ZAJĘCIACH UCZESTNIK:
- Definiuje co dla niego znaczy „udane spotkanie” z rodzicami uczniów/wychowanków
- Rozpoznaje, co powoduje, że uważa spotkanie za udane, a jakie, że uważa je za nieudane (rozdziela czynniki wewnętrzne i zewnętrzne)
- Uczy się, jak prowadzić spotkanie w sposób celowy i zamierzony (dobiera zadania do celów)
- Sprawdza, jak reaguje na sytuację ekspozycji, wystąpienia publicznego
- Poznaje i wypracowuje sposoby redukcji napięcia związanego z wystąpieniem publicznym
- Ćwiczy umiejętności komunikacyjne z elementami asertywności i autoprezentacji
- Przygotowuje plan spotkania z rodzicami
ZAJĘCIA PROWADZONE SĄ METODĄ WARSZTATOWĄ. Ich celem jest rozpoznanie przez uczestników własnych mocnych stron i trudnych sytuacji związanych z wystąpieniem publicznym i wypracowanie przez nich efektywnej strategii prowadzenia spotkania z rodzicami, z uwzględnieniem celowości spotkania, jasnego stawiania granic i reguł autoprezentacji.
CZAS TRWANIA 20 godzin