- Terminologia i przyczyny nadpobudliwości psychoruchowej.
- Potencjalna droga ucznia dotkniętego ADHD
- Specyfika funkcjonowania uczniów związana z podtypami nadpobudliwości.
- Uczucia i wewnętrzne przeżycia ucznia z ADHD.
- Najważniejsze zasady indywidualnej pracy z dzieckiem nadpobudliwym
w szkole.
- Wsparcie dziecka nadpobudliwego w jego życiowej aktywności związanej z odkrywaniem różnych ról społecznych, takich jak rola ucznia, kolegi.
- Rodzaje terapii dzieci z ADHD.
- Wskazówki do pracy indywidualnej z dzieckiem nadpobudliwym, niezależnie od jego wieku.
- Codzienne życie z dzieckiem nadpobudliwym.
- Praca z zachowaniami niepożądanymi i wzmacnianie samooceny.
- Kwestionariusz ustrukturyzowanego wywiadu diagnostycznego w kierunku zespołu nadpobudliwości psychoruchowej według ICD-10 i DSM-IV-TR
Posted in: Poniżej przedstawiono jedynie część naszej oferty, jeżeli interesują Cię inne tematy skontaktuj się z nami na info@edumach.pl