Kiedy otrzymam certyfikat?

Certyfikaty przesyłane są w poniedziałki i wtorki na podstawie danych z niedzieli z godziny 22:00. Następnego dnia roboczego przesyłane są certyfikaty w formie papierowej. W przypadku gdy od zdania egzaminu upłynęło więcej niż 10 dni roboczych a nie otrzymali Państwo certyfikatu prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.
Read More

Kiedy będzie możliwy dostęp do egzaminu?

Dostęp do egzaminu będzie możliwy raz z uruchomieniem ostatniego modułu na kursie. Prosimy o uważne śledzenie sylabusów, ponieważ większość kursów kończy się na 5 module, natomiast są kursy które trwają odpowiednio 1 lub 2 moduły dłużej.
Read More

Kiedy dostanę hasło do egzaminu?

Kod dostępu do egzaminu końcowego jest przesyłany zazwyczaj w ciągu 48 godzin od momentu zaksięgowania na naszym koncie. Kod dostępu przesyłany jest w formie elektronicznej na mail wraz z fakturą.
Read More

Czy wystawiacie faktury na szkołę?

Wystawiamy faktury na placówki edukacyjne, także z odroczonymi terminami płatności. Wszystkie informacje dot. płatności i faktur znajdują się także bezpośrednio na stronach kursu.
Read More

Czy kursy są bezpłatne i ile trwają?

Kursy są bezpłatne. Odpłatne jest wyłącznie przystąpienie do egzaminu końcowego i uzyskanie certyfikatu końcowego - jest to koszt odpowiednio 65 złotych w przypadku certyfikatu w formie elektronicznej lub 75 złotych w przypadku certyfikatu w formie elektronicznej i papierowej. UWAGA! Przystąpienie do egzaminu końcowego i uzyskanie certyfikatu nie jest obowiązkowe! Kursy trwają od 10 do 14 tygodni. Co dwa tygodnie uruchamiany jest nowy moduł na kursach. W tym czasie uczestnik może zapoznawa...
Read More

Nie mogę się zalogować na platformę (pierwsze logowanie)

Sposób logowania przebiega następująco: 1. Proszę wejść na stronę https://kursy.edumach.pl/ 2. Proszę kliknąć w przycisk "Zaloguj się" 3. Proszę wpisać w rubryce nazwa użytkownika: podany podczas rejestracji adres e-mail 4. Proszę wpisać hasło przesłane w mailu i kliknąć zaloguj się. Jeżeli powyższe opcje nie zadziałają i nie będą Państwo mogli się zalogować prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.
Read More

Nie dostałam/em wiadomości konfiguracyjnej do logowania

Jeżeli otrzymali Państwo wiadomość, iż formularz zapisu został przesłany prawidłowo - konto zostało utworzone na platformie. Prosimy o dokładne sprawdzenie skrzynki SPAM oraz zakładki INNE na poczcie wp.pl oraz o2.pl W przypadku gdyby również tam nie było wiadomości proszę w wyszukiwarce na poczcie wpisać adres nadawcy info@edumach.pl Jeżeli po wykonaniu całej procedury nie odnajdują Państwo maila prosimy o przesłanie wiadomości lub kontakt telefoniczny.
Read More