- Główne zasady komunikacji interpersonalnej.
- Rola temperamentu i osobowości w komunikacji interpersonalnej. Charakterystyka obszarów temperamentu.
- Strategie obsługi klienta o różnym temperamencie.
- Typy osobowości a techniki obsługi klienta.
- Wpływ samowyobrażeń na nasze zachowanie.
- Ujawnianie „Ja” w komunikacji.
- Rola spostrzegania w komunikacji i moc pierwszego wrażenia.
- Pozytywna komunikacja (rola „wewnętrznego krytyka” w komunikacji, pozytywny lub negatywny ładunek emocjonalny wypowiadanych słów, dostrzeganie pozytywnych cech w drugim człowieku)
- Rozmowa z klientem.
- Rola aktywnego słuchania w komunikacji.
- Typy przekazów niewerbalnych i ich psychologiczne znaczenie.
- Bariery w komunikacji interpersonalnej.
- Magiczne słowa przynoszące nam sukces w kontakcie z klientem.
Posted in: Poniżej przedstawiono jedynie część naszej oferty, jeżeli interesują Cię inne tematy skontaktuj się z nami na info@edumach.pl